IBA Parkstad werkt aan een sterke en betrokken regio

22 december 2017

IBA Parkstad werkt sinds 2013 aan vernieuwende ideeën. Nu is het tijd om die uit te voeren. We ondersteunen tal van projecten die onze regio goed doen. Tien van die projecten lichten we uit in een nieuwe campagne.

In deze campagne vertellen mensen over hun betrokkenheid bij deze projecten. Ze laten zien hoe zij de vernieuwing beleven en wat dat toevoegt aan hun wijk of sociale omgeving. Uit de verhalen blijkt hoe creatief en innovatief de mensen in Parkstad zijn. Daar zijn we trots op!

De campagne start met het verhaal over de Muziekboulevard en De Vijf Pleintjes. Dat vertelt hoe we in het centrum van Heerlen dé muziekboulevard van de (eu)regio creëren. Met poppodium de NIEUWE NOR als verbindende factor. Romeo neemt je mee in dit eerste campagneverhaal. Je gaat hem (en de andere verhalenvertellers) de komende maanden tegenkomen via social media en onze website.

Meer nieuwsberichten

© IBA Parkstad – PrivacyCookies

Cookies & privacy

Wijzig je instellingen of bekijk ons privacy statement

Privacy policy | Sluit
Instellingen